Compania Colterm anunță că după opt ani de colaborare, contractul de prestări servicii încheiat între Colterm și Primăria Municipiului Timișoara s-a încheiat.
Acordul a inclus lucrări de reparații și întreținere pentru imobile deținute sau administrate de municipalitate, precum și operațiuni de eliberare a domeniului public și manipulare ori transport al materialelor rezultate.
Printre intervențiile importante din ultima perioadă se numără:
- Sala Olimpia: înlocuirea rețelei de încălzire, montarea de gresie, tartan în spațiul de antrenament, geamuri și lucrări în zona de fitness;
- Bazinul Dacia: reparații și întreținere;
- Clinicile Noi, Clinica ORL, Evidența Populației, Casa Căsătoriilor, sediul PMT: lucrări la instalațiile sanitare;
- Blocuri ANL: diverse reparații;
- Stadionul de rugby: instalații sanitare, electrice, igienizări și reparații în vestiare;
- Eliberarea domeniului public: desființarea garajelor, chioșcurilor și construcțiilor neconforme din Piața 700 și Piața Aurora, demolarea fostei pizzerii Poli și a elementelor metalice din Parcul Copiilor, precum și curățarea zonei Alexandrescu colț cu Aradului.
Ultimele lucrări aflate în desfășurare vor fi finalizate în perioada următoare, conform obligațiilor contractuale asumate.