Tunelurile pentru urși vor fi construite de UMB, firma celebrului asfaltator Dorinel Umbrărescu

Joi, 22 septembrie, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, #CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru “Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D”. 

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o., având prețul de 1.826.845.634,11 Lei fără TVA.

Finanțarea este asigurată prin PNRR.

Durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare și 34 de luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani. Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E în contextul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m. Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire“, se arată într-un comunicat al DRDP Timișoara.

Prezent la Timișoara, astăzi, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat că „câştigătorul (licitaţiei, n.r.) este un constructor român care până acum şi-a făcut treaba foarte bine şi ne dă siguranţa că va finaliza în termenii contractului pe care îl vom semna în perioada următoare – când se vor încheia toate procedurile legale, în condiţiile pe care şi le asumă de la început. Este constructorul care în acest moment este, probabil, cel mai mare constructor român cel puţin pe infrastructură rutieră. În sfârşit, se intră în linie dreaptă şi pe acest proiect. Sunt 10 zile în care se pot depune contestaţii. În ultima vreme am văzut că sunt tot mai puţine contestaţii, pe zona rutieră (…) Vom semna contractul la Timişoara, în săptămânile următoare; este şi proiectare şi execuţie. Durata pentru proiectare prin licitaţie cred că va depăşi un an. A fost condiţie la licitaţie, durata de execuţie, pentru că deşi unii spuneau că nu se mai poate face, că se pierd banii din PNRR (…), iată că se face, inclusiv pe A7„, a detaliat Grindeanu.

Primul tramvai turcesc vine la Timișoara

Primul tramvai turcesc vine la Timișoara. Unul dintre cele 21 de tramvaie achiziționate de Primăria Timișoara de la firma turcească Bozankaya a fost finalizat și trimis spre noi. Tramvaiul a…

Recomandările noastre

Cele mai citite articole