Timișoara: primăria preia cererile pentru activități de comerț stradal cu produse specifice Sfântului Nicolae

Primăria Municipiului Timișoara preia cererile pentru activități de comerț stradal cu produse specifice zilei de 6 decembrie

Solicitanții care doresc să desfășoare activități de comerț stradal cu produse specifice zilei de 6 decembrie pot depune cereri în intervalul 20.11.2023 – 24.11.2023, la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12, ghișeele 8-9.

Actele necesare sunt:

  • Cerere tip (se obține de la ghișeu);
  • Copie act de identitate, act de identitate în original, copie certificat unic de înregistrare (pentru firme);

Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt:

  • Taxa de autorizare – 73 de lei;
  • Cost imprimat – 6 lei;
  • Taxa ocupare domeniu public – 2 lei/mp/zi sau 3 lei/mp/zi – zona centrală (Ceas floral, Str. Mărășești, Parcul Copiilor). Taxele se achită anticipat și nu se restituie.

Comercializarea produselor specifice zilei de Sfântul Nicolae se va putea face între 2.12.2023 – 6.12.2023, în următoarele locații:

  • B-dul Proclamația de la Timișoara platou (Ceasul Floral);
  • Str. Mărășești (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima);
  • Parcul Copiilor (B-dul Revoluţiei 1989) – platou;
  • Piaţa A. Mocioni – platou;
  • B-dul Regele Carol I ( de la str.I.Văcărescu până la str. Gen. I. Dragalina);
  • Piaţa Nicolae Bălcescu – în faţă Liceului Teoretic Grigore Moisil;
  • Dâmboviţa – platou;
  • Piaţa Doina – platou;
  • Piaţa Zona Soarelui- platou Şcoala Generală Nr. 30;
  • Calea Buziaşului – platou PROFI;
  • Zona Spitalului Judeţean (str.Arieş);
  • Str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L. Catargiu);
  • Str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern);
  • Piaţa Traian;
  • Str. Sf. Ap.Petru şi Pavel -vis-a-vis de piaţă;
  • Calea Aradului – platou bănci, vis-a-vis de Piața Verde;
  • Calea Torontalului – platou;
  • Str. Circumvalaţiunii colt cu Gheorghe Lazăr – platou;
  • Zona Dacia – parc

Comercianții au obligația de a deține, la locul de vânzare, următoarele documente :

  • Avizul pentru desfășurarea activității de comerț stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare activități comerciale și publicitate;
  • Dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public, în original;
  • Actul de identitate, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în avizul solicitat.

Vânzătorii au obligația să mențină permanent curățenia în locul unde își desfășoară activitatea, în caz contrar, li se va retrage avizul. Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului către o altă persoană se sancționează contravențional și duce la retragerea avizului.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole