Timișoara: digitalizarea primăriei continuă – cetățenii au acces mai simplu și mai rapid la servicii – se pot gestiona documente direct din contul online fără a fi necesară depunerea lor pentru fiecare serviciu solicitat

Municipiul Timișoara continuă să reducă birocrația prin digitalizare: cetățenii au acum acces mai simplu și mai rapid la servicii publice.

Utilizatorii pot gestiona documentele direct din contul lor pe Portalul Unic, fără a fi necesară depunerea acestora pentru fiecare serviciu solicitat.

Astfel, utilizatorii serviciilor electronice ale Primăriei încarcă documentele o singură dată în dosarul asociat contului personal. Aceste documente rămân disponibile pentru cereri viitoare, cu condiția să nu fie expirate. Într-o primă etapă, sunt înregistrate următoarele documente: persoane fizice: actul de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie sau de divorț; persoane juridice: certificatul de înregistrare fiscală (CUI), certificatul de înregistrare în scopuri de TVA, actul constitutiv și statutul”, se arată într-un comunicat de presă.

Documentele se adaugă în secțiunea Contul meu, subsecțiunea Documente, sau se încarcă direct atunci când utilizatorul solicită un serviciu electronic (de exemplu, când parcurge pașii pentru obținerea unui aviz sau certificat).

Înscrierea pe Portalul Unic al Municipiului Timișoara se poate realiza în două moduri:

1.           Prin completarea formularului online de pe site-ul portalului.

2.           Folosind ROeID, sistemul de identitate digitală din România, echivalentul digital al prezentării actului de identitate la un ghișeu fizic.

Aceste măsuri elimină timpii pierduți la coadă și drumurile inutile, oferind acces rapid și modern la serviciile publice.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole