Timiș: drumul la patru benzi prin Dumbrăvița transformat la două benzi de incompetența administrației PNL a CJ Timiș – accese auto imposibile din cauza diferenței de nivel – acces dificil la stațiile de autobuz  

Administrația PNL a CJ Timiș pune în continuare în pericol proiectul de lărgire la patru benzi a drumului județean Timișoara – Dumbrăvița – Giarmata, DJ 691, pe care l-a întârziat mai mulți ani la niște costuri care astăzi sunt necunoscute din cauza lipsei de transparență a conducerii CJ Timiș, în frunte cu Alin Nica.

Mai mulți șoferi au reclamat redacției noastre faptul că drumul județean prin Dumbrăvița nu este de patru benzi, așa cum este prevăzut în proiect, ci de două benzi, sensurile giratorii dintre Centura Timișoara și autostrada A1 sunt extrem de îngustare și astfel siguranța rutieră este pusă în pericol.

Pentru ca tabloul să fie complet cetățenii din comună reclamă faptul că din cauza diferenței mari de nivel dintre carosabil și trotuar, în unele locuri de peste 1m, nu mai au acces pe proprietății cu mașinile, chiar și mersul pe jos fiind extrem de dificil.

Din cauza avalanșei de nemulțumiri, Primăria Dumbrăvița a făcut precizarea că nu administrează drumul, nu are contract cu proiectantul lucrărilor de extindere la 4 benzi, nu plătește aceste lucrări și nu are proiectul lucrărilor.

Primăria a notificat însă factorii responsabili – CJT și Strabag – de principalele nereguli ivite în urma lucrărilor:

– iluminat deficitar la nivelul trecerilor de pietoni;

– acces auto imposibil sau cu mare dificultate la imobile;

– sistem de semaforizare care pune în pericol siguranța pietonilor;

– acces dificil la stațiile RATT din cauza diferenței de nivel;

– pericol major din cauza lipsei parapetelor la diferența de nivel dintre șosea și canal.

Joi, 18 ianuarie, în urma unei întâlniri pe șantier, proiectantul, constructorul și reprezentanții CJT au asigurat primăria că toate neregulile semnalate se vor face corespunzător“, a precizat Primăria Dumbrăvița.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole