Timiș: două poduri sunt un pericol pentru șoferi – Consiliul Județean limitează tonajul pe podurile de la Parța și Remetea Mare

Vicepreședintele USR al CJ Timiș, Cristian Moș, este pus mai nou să anunțe veștile proaste care vin dinspre Consiliul Județean, condus de Alin Nica din Dudești.

Așa de face că oficialul anunță că administrația județeană limitează tonajul pe două poduri din județ.

Este vorba despre podul de la Parța și cel de la Remetea Mare, care nu mai sunt sigure și prezintă pericol pentru cetățeni.

“Construit în urmă cu 67 de ani, podul de la Parța trebuie pensionat, dar până când acest lucru o să fie posibil trebuie să facem tot ce putem pentru a-l proteja.  În urma expertizelor realizate știm că acest pod este sigur pentru autoturismele mici, dar nu și pentru cele de peste 7,5 tone. Astfel că, în urma discuțiilor purtate cu experții din Comisia de Circulație convocată de Consiliul Judeţean Timiş, am decis să nu închidem circulația pe acest pod, dar să fim intransigenți când vine vorba de tonajul permis acolo. E imposibil să mai acceptăm vehicule cu o greutate mai mare de 7,5 tone – ar însemna că le punem viața în pericol atât acelor șoferi inconștienți care se încăpățânează să nu respecte regulile, cât și celorlați participanți la trafic. Totodată, vă anunț că săptămâna aceasta o să fie urcată pe SEAP documentația necesară pentru realizarea unui nou pod – din nefericire el n-o să fie ridicat peste noapte, acesta este motivul pentru care fac apel la ‼️ o conduită responsabilă din partea conducătorilor auto care frecventează podul de la Parța“, a scris ieri pe Facebook, Cristian Moș.

Podul de la Remetea Mare

“A venit rândul anunțului legat de noua limitare de tonaj pentru podul peste Bega din‼️Remetea Mare care face legătura cu Bucovăț‼️ În urma discuțiilor purtate în Comisia de Circulație convocată de Consiliul Judeţean Timiş, am decis ca de săptămâna viitoare și pe acest pod să schimbăm limitarea de tonaj de la 12t la 7,5t. În dimineața aceasta am fost acolo și, din păcate, în mai puțin de 5 minute am numărat mult prea multe vehicule care încălcau până limitarea actuală, de 12t. Există rute ocolitoare pe care șoferii le pot alege și îi încurajez s-o facă; iar ca să-i ajut să aleagă corect voi dispune realizarea de controale zilnice cu cântarul mobil.Totodată, trebuie să știți că la rectificarea bugetară din luna iulie am alocat fondurile necesare demarării construcției unui nou pod și a unui sens giratoriu de care știu că este mare nevoie în zona respectivă“, a scris astăzi pe Facebook, Cristian Moș.

Veste privind podul de la Remetea Mare este una extrem de proastă, deoarece reprezenta o rută alternativă pentru șoferi în condițiile în care pe bulevardul Stan Vidrighin din Timișoara se desfășoară ample lucrări de reabilitare.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole