Consilierul local PNL Timișoara, Dan Diaconu, se declară nemulțumit de recenta decizie a Comisie de Circulație prin care a fost limitată viteza în oraș la 50km/h inclusiv pe sectoarele pe care șoferii aveau voie să deplaseze cu viteze mai mari.
“Limita gândirii celor din noua comisie reformată de circulație este, din păcate, aceasta, iar „administrația slogan” pune în operă astfel de absurdități. De marți vor avea limită de viteză în oraș de 50km/h, în numele siguranței: Calea Aradului, în afara orașului – până după centură, Calea Șagului până la intersecția cu drumul de Parța, Calea Torontalului până dincolo de Metro, Calea Lugojului până la sensul spre Aeroport, șamd. Sunt șosele de patru benzi, drumuri naționale, fără trafic pietonal, preluate de către Primărie pentru a asigura servicii publice pe aceste trasee – transport public local, rețele de apă și canalizare șamd, în anii anteriori“, consideră Dan Diaconu.
Va fi o sursă de amenzi.
“Va fi mai sigur pentru boschetul din jurul acestor șosele? Nu știm. Va fi o sursă de amenzi? Desigur. Limita mea, de câteva săptămâni, este undeva între 6 și 7 km/h. Merg pe jos, din Aradului până la locul de muncă, pentru că alternativa e cea din a doua poză. Depășesc cu succes toate troleibuzele și expresurile de pe traseu. Acest lux, ca orice om ce trăiește în acest oraș, nu îmi e disponibil tot timpul, iar avertizarea am făcut-o de câteva luni, ne vom bloca. Sistemul de semaforizare a fost modificat spre „praf”. Pe arterele din oraș nu mai e nevoie de nici o limită. A atinge o viteză medie de 10km/h înseamnă, la unele ore, o performanță uriașă. Și încă se lucrează mult de acasă. Din păcate și traseele de undă verde de scoatere a traficului din oraș (Take Ionescu -Bărnuțiu, Rebreanu etc.) sunt compromise. De ce? Pentru că la Centrul de management al traficului, conform noii organigrame, nu mai lucrează și nu mai coordonează nimeni. Nu știu ce aș putea face să vă conving să încercați să evoluați, nu să “reformați“, ce nu e de reformat“, mai precizează consilierul local PNL.