Primăria Municipiului Timișoara, prin Casa de Cultură a Municipiului Timișoara, organizează, în perioada 30 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, în zona centrală a municipiului Timișoara, dar și în cartiere, cea de-a XVII-a ediție a Târgului de Crăciun.
“În vederea derulării de activități comerciale în cadrul târgului, toți cei interesați pot depune dosarele de înscriere în perioada 2-13 octombrie 2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Casei de Cultură din Timișoara (Str. Miron Costin nr.2), sau le pot trimite pe adresa de e-mail boe@ccmt.ro, până la data de 13 octombrie 2024. Pot participa: persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse nealimentare, cu specific de Crăciun; persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse alimentare (cozonac, kurtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi și produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă etc.); persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – prestatori servicii de activități recreative (exceptând roată panoramică și patinoar)“, informează Casa de Cultură.
Taxele de participare diferă, în funcție de natura activității desfășurate și de produsele comercializate.
Calendarul desfășurării procedurii de selecție poate fi consultat în Anexa 1 (pag. 10) a Regulamentului.
Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului se pot descărca de pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara sau de pe link-urile: https://cererecraciun2024.tiiny.site și https://pdfupload.io/docs/55282120.
Informații suplimentare, de luni până vineri, între orele 8:00-16:30, la telefon: 0711-056054.