Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a declarat, la finalul lunii mai, într-o conferință de presă, că varianta de ocolire a Timișoarei, pe centura sud, care asigură ieșirea spre Serbia, este realizată în proporție de 84% şi va fi dată în folosință în iulie.
Momentan, conform DRDP Timișoara, continuă lucrările complexe la pasajul din Freidorf.
“A început lansarea tablierului metalic la pasajul peste calea ferată din zona Freidorf, pe șantierul centurii Timișoara Sud. Pasajul are 8 deschideri, dintre care 3 deschideri au prevăzut tablier metalic în lungime totală de 136 metri“, a informat DRDPRM.
Tronsonul are o lungime de 25,69 kilometri, iar valoarea investiție se ridică la 384 milioane de lei şi va face legătura şi cu centura de nord a municipiului Timişoara, cu ieșire pe autostrada A1.
Reamintim că noul antreprenor de la Centura Timișoara Sud este asocierea SA & PE Construct SRL & SPEDITION UMB SRL & TEHNOSTRADE SRL. Valoarea totală a contractului este de 383.844.478,02 lei.
Varianta de Ocolire Timişoara Sud (DJ 591 – DN 59 – DN 6) are 25,690 km. Beneficiarul lucrării este Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A prin DRDP Timișoara.