S-a trezit și Primăria Timișoara cu o reacție la decizia instanței privind organigrama. Concursurile sunt suspendate

Tribunalul Timiș a decis, luni, suspendarea noii organigrame a primarului Dominic Fritz, dar și a concursurile pentru angajare. Decizia este executorie, cu drept de recurs. Primăria Timișoara anunță că va face recurs și că sunt suspendate concursurile.

„Hotărârea Judecătorească este executorie încă din această fază, chiar dacă primăria are la dispoziție un termen legal de comunicare, ceea ce înseamnă că în acest moment, valabilitatea HCL nr.237 din 15.06.2021 NU este afectată, însă sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Precizăm că suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege. Primăria Timișoara va solicita un punct de vedere de la ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici) cu privire la situația posturilor care nu au fost afectate de modificarea făcută prin HCL nr.237 din 15.06.2021”, transmite Primăria Timișoara.

Eliberările din funcție vor curge după ce se va da o soluție la recurs.

„Toate actele încheiate de la data intrării în vigoare a organigramei și până în prezent rămân valabile, dar sunt suspensive de executare. Termenele din dispozițiile de eliberare din funcție sunt suspendate, ca urmare a efectului hotărârii judecătorești și vor începe să curgă din nou de la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului. Funcționarii reîncadrați în noile structuri continuă activitatea în mod normal fără a fi suspendat raportul de serviciu al acestora”, mai transmite Primăria Timișoara.

Concursurile pentru ocuparea noilor funcții nu se mai organizează până la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.

„Așadar, sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare legate de organigramă. În consecință, formula organizatorică în care funcționează primăria, până la o nouă sentință, este cea în vigoare astăzi”, transmite primăria.

“Așteptăm să ni se comunice hotărârea și pregătim un recurs. Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Comuna Saravale se digitalizează

Primăria Saravale pune la dispoziția cetățenilor noi servicii online pentru a eficientiza și simplifica interacțiunea dintre cetățean și autoritatea publică locală. Este vorba despre 4 noi secțiuni: Verificare solicitări, Sesizări,…

Recomandările noastre

Cele mai citite articole