Primăria Timișoara schimbă din nou organigrama – reînființează la solicitarea instanței un post de director și unul de șef birou

Primăria Municipiului Timișoara obligată de instanță să modifice organigrama.

Proiectul de modificare se află deja în dezbatere publică, dar fără a avea avizele din partea Comisiei Paritare, după cum a informat liderul sindical Tiberiu Negrei.

Primăria Municipiului Timișoara a elaborat proiectul de hotărâre privind înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport şi Transport Feroviar, ca urmare a obligației de punere în aplicare a unor hotărâri judecătorești definitive.

În momentul de față, organigrama aprobată prin HCLMT nr. 90/2022 nu mai cuprinde structurile Direcția Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități și Biroul Autorizare Activități Comerciale, în consecință, nu mai există nici funcția de director general la Direcția Drumuri, Poduri, Parcaje si Rețele de Utilități, nici funcția de șef birou la Biroul Autorizare Activități Comerciale. De asemenea, nu există nici alte  funcții publice vacante echivalente în cadrul aparatului de specialitate al Primarului ale căror condiții de studii și de vechime să fie îndeplinite de către reclamanți, potrivit fișelor de post aprobate“, se arată într-un comunicat de presă al municipalității.

Postul de director ar trebui ocupat potrivit deciziilor din instanță de Culiță Chiș, iar postul de șef birou de Cosmin Petrovici.

Noua structură va avea ca atribuții atingerea țintelor UE cu privire la transportul feroviar și reducerea emisiilor poluante rezultate din activitățile de transport, precum și aplicarea cerințelor formulate în Strategia Națională pentru Sport 2023 – 2032, care transferă tot mai multe atribuții și competențe înspre administrația publică locală.  Înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport şi Transport Feroviar presupune şi reorganizarea activității Aparatului de specialitate al Primarului întrucât înființarea se realizează prin preluarea unor posturi, structuri  şi atribuţii ale unor compartimente din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului“, mai arată sursa citată.

Cele două proiecte de hotărâri au intrat în procedura de transparență și pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara, la linkul:  https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=5706BF4E92E7DE6AC22589B7003AA595.

Și la nivelul Consiliului Județean există o situație asemănătoare, iar administrația PNL a CJ Timiș a pierdut la Tribunalul Timiș un proces cu fostul șef al Biroului de Comunicare, care a atacat în instanță desființarea funcției, în fiind în așteptare recursul la Curtea de Apel Timișoara.

Conducerea PNL a Consiliului Județean a reînființat însă între timp funcția, pentru a numi temporar un acolit de partid, este vorba despre Loredana Lungu, nevasta consiliului personal al secretarului general al PNL Timiș, Dănuț Groza, care la data numirii era cercetată de Agenția Națională de Integritate.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole