Dominic Fritz, pe șantierul Stan Vidrighin: războiul din Ucraina a produs întârzieri constructorului rețelei de canalizare

Primarul Dominic Fritz a vizitat astăzi șantierul de pe bulevardul Stan Vidrighin.

Potrivit edilului constructorul rețelei de canalizare a avut întârzieri la livrarea de material, din cauza războiului din Ucraina, întârzieri care pot afecta graficul de lucrări al proiectul de drum și linii.

“La Stan Vidrighin, constructorul lucrează la viitoarea linie de tramvai unde zilele astea se așterne materialul geotextil necesar pentru ca sub linii să nu pătrundă apa sau alte impurități și pentru a nu se forma denivelări. Am discutat azi pe șantier stadiul lucrărilor cu constructorii și echipa de proiect din Primărie. Depunem eforturi consistente pentru a ne asigura că două proiecte majore de infrastructură, cea subterană și cea de la suprafață, se pot realiza simultan“, a spus Dominic Fritz.

Războiul din Ucraina și canalizarea din Timișoara

“Constructorul rețelei de canalizare a avut întârzieri la livrarea de material, din cauza războiului din Ucraina, întârzieri care pot afecta graficul de lucrări al proiectul de drum și linii. Este o lucrare a Aquatim care se desfășoară concomitent cu lucrările de reabilitare a bulevardului. La final, Calea Stan Vidrighin va avea linie de cale de tramvai și rețele de apă-canal noi. Reabilităm bulevardul în întregime, adică liniile de tramvai, carosabilul, trotuarele, pistele de bicicletă, spațiul verde și iluminatul public. În aproximativ doi ani și jumătate, mii de timișoreni vor coborî aici în stații modernizate, după ce au călătorit cu tramvaiele noi și vor ajunge dimineața la muncă într-una din cele mai mari zone industriale din Timișoara“, a precizat edilul.

Peste 50% din traficul greu de camioane a fost scos de pe bulevardul Stan Vidrighin

“Ne-am asumat un rol activ în acest proiect, așa cum am făcut și în celelalte proiecte majore de investiții. Ce-am făcut până acum: primul dialog cu mediul de afaceri local pentru ca să nu întrerupem activitatea comercială din zonă, ne-am coordonat cu Aquatim pentru a face ambele lucrări concomitent și să nu mai ajungem în situații în care spargem după ce am terminat lucrarea, peste 50% din traficul greu de camioane a fost scos de pe această rută în afara orașului, am reușit astfel prima deviere de trafic greu în afara Timișoarei, chiar înainte ca varianta de ocolire sud să fie gata. Nu am fi putut face acest lucru decât împreună cu Poliția Rutieră, Consiliul Județean și DRDP. Concomitent, am planificat începerea șantierului pe Stan Vidrighin după finalizarea străzii Prezan, chiar dacă acolo au existat întârzieri, pentru un impact cât se poate de mic asupra traficului. Punem la punct infrastructura de bază a orașului“, a mai menționat Dominic Fritz.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole