Primarul Dominic Fritz a declarat miercuri că de la preluarea mandatului în anul 2020 a dus o luptă intensă pentru a face curățenie în administrație.
Edilul Timișoarei a spus că în primăriei a găsit un dezastru.
”4 ani de curățenie în Primărie: am demascat și eliminat rețeaua de fraudare a concursurilor de angajare. Fosta șefă de la Resurse Umane care înlocuia lucrările candidaților cu altele perfecte, condamnată definitiv. Fostul director de patrimoniu ajuns director printr-un astfel de concurs trucat, cu dispoziția de numire pe post anulată de instanță și trimis în judecată de DNA pentru corupție”, a precizat Dominic Fritz.
În același timp, marți, primarul Timișoarei a lansat un apel la timișorenii care știu despre ilegalități imobiliare să i le semnaleze, fără niciun fel de teamă, deoarece vor fi apărați.
”După acțiunile noastre, am primit de la timișoreni tot felul de informații și relatări despre abuzuri care s-au petrecut în anii trecuți cu imobile sau terenuri. Ceea ce am recuperat până acum e doar vârful aisbergului. Ne așteaptă o luptă lungă și foarte grea. De aceea, am considerat vital pentru lupta pe care o ducem pentru recuperarea patrimoniului să creăm un sistem în care să colectăm aceste informații. Tot ceea ce oamenii trimit pe stopabuz.primariatm.ro va ajunge la mine și la echipa mea restrânsă, le vom analiza și corela cu dosare pe care deja le avem în lucru. Îi rog să nu le mai fie frică și îi asigur că nu mai sunt singuri”, a declarat primarul Dominic Fritz, așa cum puteți citi pe larg AICI.
Primăria Municipiului Timișoara a lansat platforma https://stopabuz.primariatm.ro/, ca parte a campaniei de recuperare a patrimoniului orașului și eliberare a domeniului public.
Municipalitatea răspunde astfel apelurilor primite din partea cetățenilor în urma măsurilor administrative dispuse de primarul Dominic Fritz și care s-au concretizat prin recuperarea mai multor imobile reprezentative – terenuri și clădiri.