Continental Timișoara se laudă că a dat bani pentru cultură, nu doar poluare: am susținut programul cultural TM2023 prin sponsorizare directă a evenimentelor Smart Diaspora, Festivalul JAZZx, TechTalks, expoziția Brâncuși și Festivalul Flight

Sediile Continental din România au continuat, în 2023, activitățile de responsabilitate socială în comunitățile din care fac parte.

De-a lungul anului  au avut loc numeroase acțiuni prin care s-au sprijinit unități de învățământ universitar și preuniversitar, spitale, instituții de cultură, organizații neguvernamentale și beneficiarii acestora. Participarea Continental România a fost materială, financiară, și mai ales umană, mulțumită celor peste 19.000 de angajați care contribuie fără răgaz și cu interes ridicat la proiectele comunitare înaintate de către companie, precum și la multe altele la care aderă personal“, se arată într-un comunicat de presă.

Implicarea în proiecte de responsabilitate socială este o formă prin care contribuim la creșterea comunității din care facem parte. Continental ia parte activ, la nivelul tuturor locațiilor în care ne desfășurăm activitatea în țară, în programe care aduc valoare în educație, activități culturale, cele care pun accentul pe sănătate, o dezvoltare sustenabilă a mediului, precum și în proiecte sportive. Iar dedicarea angajaților noștri în aceste proiecte înseamnă multă energie și dorință de a face bine puse în slujba comunității”, spune Christian von Albrichsfeld, Country Head Continental România.

Printre programele cele mai importante din acest an se numără Timișoara Capitală Europeană a Culturii 2023 care a inclus toate cele trei sedii ale Continental din capitala Banatului (Automotive, Anvelope și ContiTech) în multe dintre activitățile cuprinse în agenda de evenimente a TM2023, precum: Smart Diaspora, Festivalul JAZZx, TechTalks, expoziția Brâncuși, Festivalul Flight și altele.

Continental a susținut programul cultural TM2023 prin sponsorizare directă, promovare activă, precum și prin implicarea angajaților în diversele activități atractive din oraș.

În total, în 2023, Continental și peopleofContinentalRomania din toate locațiile românești ale corporației (Carei, Iași, Sibiu și Timișoara) au inițiat și susținut peste 50 de campanii și tot atâtea asociații și fundații.

La Timișoara, sediul automotive din capitala Banatului a răspuns pozitiv și în acest an la programele a peste 10 organizații non-guvernamentale timișorene și a realizat împreună cu angajații săi dedicați 25 de campanii pentru a sprijini comunitatea locală. De rezultatele acestora au beneficiat familii cu venituri reduse, persoane fără adăpost, persoane cu dizabilități și copii din medii defavorizate, până la întreaga comunitate. Șirul inițiativelor și al faptelor bune derulate cu regularitate și constanță au adus sprijin material unui număr de 60 mame singure cu copii; dorință de cunoaștere și bucurie pentru peste 500 de copii, cărți și cadouri de Crăciun; îmbrăcăminte și alimente greu perisabile de cca. 1 tonă pentru cei care nu și le permit. Târgurile caritabile organizate intern și campanii precum “Redirecționarea impozitului de 3.5%” nu au lipsit nici ele din calendarul activităților din acest an. Și pentru că sănătatea e mai importantă decât toate, angajații sediului automotive au trecut de frica de ac și au donat peste 200 de litri de sânge direct de la serviciu prin campaniile derulate în parteneriat cu Centrul Regional de Transfuzie Sanguină Timișoara. Colegii s-au reîncărcat cu energie după ce au concurat la mai multe maratoane din urbe, spre exemplu la Timotion, unde au ajutat deopotrivă și cauzele fundațiilor beneficiare ale evenimentului. Pe de altă parte, cei peste 300 de pacienți anuali ai Secției de Psihiatrie și Neurologie din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Louis Țurcanu” din Timișoara au parte, prin contribuția financiară oferită de către aceeași locație Continental, de o sală de zi (formată din 3 încăperi) complet renovată și utilată pentru efectuarea terapiei prin joc, consilierii și exercițiilor de psihoterapie de care au nevoie. Din grijă pentru mediu, la început de an, s-a demarat și proiectul “Pădurea Continental”, un proiect pe termen lung, care numără deja 2800 de puieți de glădiță și salcâm, plantați de cine altcineva, dacă nu chiar de angajații dornici să facă bine“, mai arată compania.

Fabrica de anvelope a sprijinit achiziția de echipamente pentru beneficiarii unei organizații neguvernamentale și familiilor acestora pentru a trece mai ușor peste situația dificilă în care se află.

De asemenea, locația a organizat și campanii de donare de alimente și de haine pentru familii aflate în situații materiale precare. Mai mult, compania, alături de angajați ai săi, s-a implicat în acțiuni de plantare de copaci în apropierea Timișoarei. În cele trei zile de donare de sânge organizate la nivelul fabricii au luat parte 150 de persoane și s-au adunat 60 de litri de sânge. Compania s-a implicat și în activități sportive, prin susținerea financiară a acestora (Cheile Nerei Mountainbike & Trail Run Race 2023 și Cupa Ripensia 2023). ContiTech Timișoara și angajații săi au răspuns Prezent! La apelul unor ONG-uri care le-au cerut ajutorul pentru a aduna cadouri de Crăciun unor familii ce au mare nevoie de tot sprijinul care le poate fi acordat. Articole vestimentare, jucării, alimente neperisabile, dulciuri și alte obiecte de trebuință au fost împachetate și oferite beneficiarilor organizațiilor“, precizează Continental.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole