COLTERM reduce numărul șefilor și aparatul birocratic

COLTERM reduce numărul șefilor și aparatul birocratic

Consiliul de Administraţie (CA) al societăţii de termoficare Colterm, subordonată Primăriei Timişoara, a decis, în şedinţa din această săptămână, să eficientizeze activitatea companiei aflate într-o situaţie financiară dificilă în ultimii ani, prin reducerea posturilor de directori de la şapte la patru.

De asemenea, CA pregăteşte şi o restructurare a companiei.

„Consiliul de Administraţie a început un proces de transformare masivă a Colterm, prin care ne dorim ca această companie să reducă cheltuielile şi să devină eficientă şi stabilă. Având în vedere situaţia financiară a societăţii, era absolută nevoie de o reorganizare care să înceapă de la vârf, cu funcţiile de conducere. Prea mulţi ani, Colterm a fost un refugiu şi o recompensă pentru diverse servicii politice, iar acest lucru trebuie să înceteze imediat. Nu voi permite ca această companie să fie căpuşată de diverse interese personale sau de partid”, a declarat primarul Dominic Fritz

Astfel, din noua organigramă aprobată de .Consiliul de Administraţie al Colterm au dispărut posturile de director marketing, director comercial şi director de producţie.

În etapa a doua a acestei reorganizări, Colterm va reduce numărul de posturi cu 20%, ceea ce înseamnă o reducere de aproximativ 160 din numărul total de posturi, în marea majoritate personal neimplicat în procesul de producţie.

„În acest moment, cheltuielile salariale ale Colterm se ridică la aproximativ 4.000.000 de lei pe lună. Prin această reorganizare vom economisi circa 800.000 de lei pe lună. Aceşti bani sunt absolut necesari companiei şi vor fi folosiţi atât pentru investiţii cât şi pentru stingerea datoriilor acumulate în ultimii 20 de ani”, a explicat preşedintele Consiliului de Administraţie al Colterm, Cristian Mîţu.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole