CFR are deschise 21 de șantiere feroviare. Vălișoara – Caransebeș este în lucru

Lucrările de reînnoire a infrastructurii feroviare au fost finalizate, în primul semestru al acestui an, pe 35 de km de cale ferată, din ținta de 70 km de cale ferată, prevăzută în Strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare 2021-2025, informează CFR SA.

Lucrări complexe de infrastructură și suprastructură feroviară, incluse în programul anual de reînnoire, se desfășoară pe intervalele:

► Chitila – Săbăreni – Ciocănești, unde viteza de circulație a trenurilor de călători va crește de la 50 km/h la 120 km/h

► Pârvu – Costești, unde viteza de circulație a trenurilor de călători va crește de la 30 km/h la 100 km/h

► stația Olteni, unde viteza de circulație a trenurilor de călători va crește pe linia 2 de la 30 km/h la 120 km/h, și pe linia 3 de la 70 km/h la 120 km/h

► Vălișoara – Caransebeș, unde viteza de circulație a trenurilor de călători va crește de la 70 km/h la 100 km/h

► Deda – Reghin, unde viteza de circulație a trenurilor de călători va crește de la 50 km/h la 100 km/h

O altă secție de cale ferată importantă, pe care estimăm deschiderea șantierelor, odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică, este secția CF Buzău – Buzău Sud – Cilibia – Făurei (firul II), unde viteza de circulație a trenurilor de călători, la finalizarea lucrărilor, va crește de la 30 km/h la 120 km/h, pe o lungime de 38,6 km.

UPT a inaugurat primul laborator 5 G Nokia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Telecomunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, marcată anual în 17 mai,  Universitatea Politehnica Timișoara, împreună cu Nokia Networks au inaugurat Laboratorul 5G din cadrul Facultătății de Electronică,…

Recomandările noastre

Cele mai citite articole