Primăria Timișoara lansează în luna aprilie proiectul Centrala telefonică digitală.
Anunțul a fost făcut de primarul Dominic Fritz într-o conferință de presă și a explicat ce înseamnă acest lucru.
“Când veți suna Primăria Timișoara pentru a obține o informație sau a face o sesizare vă va răspunde un robot deocamdată care vă va ghida prin meniu și veți ajunge la sfârșit la funcționarul care trebuie. Asta ușurează interacțiunea cu cetățeanul, dar este și o modalitate de a monitoriza interacțiunea cu oamenii, convorbirile sunt înregistrate, atunci când nu răspunde funcționarul el primește o notificare că a fost sunat de cetățean și putem astfel să vedem și care este volumul apelurilor și unde se duc aceste apeluri. Momentan toate aceste lucruri se întâmplă analog, sunt cumva în neant. Vom vedea căți oameni au sunat în orele de lucru și nu a răspuns nimeni. Momentan habar nu avem. Dacă avem o reclamație putem asculta pentru a vedea calitatea convorbirii“, a declarat primarul Timișoarei.
Dominic Fritz a mai spus că vor fi înnoite și calculatoarele primăriei care sunt învechite, 60 dintre calculatoarele actuale fiind mai vechi de 20 de ani.