Timișorenii care doresc să desfășoare activitatea de comerț stradal în perioada zilei de 1 noiembrie pot depune cererile începând de luni, 21 octombrie și până joi, 24 octombrie.
Vă așteptăm la sediul Primăriei Timișoara, camera 12, ghișeele 8-9. Taxele se plătesc la momentul depunerii, a transmis Primăria Timișoara.
Actele necesare sunt:
- Cerere tip (se obține de la ghișeu);
- Copie act de identitate sau copie act firmă (CUI și certificat constatator obținut de la ORC cu activități desfășurate în afara sediului social sau la beneficiari).
Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt:
- Taxa de autorizare – 83 de lei;
- Cost imprimat – 7 lei;
- Taxa ocupare domeniu public – 2 lei/mp/zi.
Taxele se plătesc la momentul depunerii cererilor și nu se returnează. Acestea se aplică pentru perioada 30.10.2024 – 1.11.2024. Fiecare solicitant (persoană fizică sau juridică) primește o singură locație, cu o suprafață de 2 mp.
Locațiile disponibile sunt trotuarele din fața cimitirelor din Timișoara, respectiv:
- Cimitir Calea Buziașului;
- Cimitir Stuparilor;
- Cimitir Calea Lipovei;
- Cimitir str. Ovidiu Balea;
- Cimitir Fabric/ str. Mătăsarilor;
- Cimitir Ghiroda/ str. Cometei.
Comercianții au obligația de a avea la ei următoarele documente:
- Avizul pentru activitățile de comerț stradal;
- Dovada achitării taxei de ocupare domeniu public, în original;
- Actul de identitate.
Vânzătorii trebuie să mențină curățenia în zona de activitate, altfel riscă retragerea avizului. Cedarea amplasamentului către altcineva este sancționată și duce la retragerea avizului.
Detaliile complete disponibile AICI.