Dezbatere la Primărie: comerțul stradal va avea noi reguli – mobilierul stradal și igiena, supuse modificării

Primăria Municipiului Timișoara invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind condițiile de desfășurare a activităților de comerț stradal pe raza Municipiului Timișoara.

Evenimentul are loc în data de 21.07.2022, ora 16:00 în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, et. 1  și prin platforma online ZOOM.

Se propune promovarea unei hotărâri prin care să se aprobe un nou regulament de sine stătător, care să privească autorizarea activităților de comerț stradal adaptat dezvoltării dinamice a municipiului și a noilor cerințe pentru desfășurarea acestui tip de comerț în condiții de siguranță din punct de vedere al comercializării mărfurilor alimentare și nealimentare, respectând cerințele de igienă și conformitate ale produselor, a autorizării tipurilor de mobilier stradal comercial cu respectarea normelor urbanistice și a celorlalte norme legislative în vigoare.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa:  bogdan.petrenciuc@primariatm.ro, până la data de 20.07.2022, ora 12:00.

Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 20.07.2022, ora 1200  intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin  intermediul platformei online.

Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre.

Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat mai jos:

Recomandările noastre

Cele mai citite articole