CFR Infrastructură: în Regionala Timișoara au fost 15 șantiere deschise, dintre care 10 cu lucrări finalizate și cinci în execuție

CFR Infrastructură informează că în regionala Timișoara sunt au fost 15 șantiere deschise în semestrul I, dintre care 10 cu lucrări finalizate și cinci sunt în execuție.

Lucrări de întreținere/reparații în execuție:

► “reparații curente la instalațiile SCB, CED și BLA între stațiile Subcetate – Băiești, Km 29+270 – km 37+158 (instalații SCB)

► reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală în stația Bretea Strei, km 22+050 – 22+150 (linia 3)

► reparații și intervenții clădire și tunel pietonal în Stația Timișoara Nord,

► înlociure traverse lemn, înlociure macaze, înlocuire șine, buraje, între stațiile Baru Mare – Crivadia, km 51+050-55+000, (fir 1+2)

Lucrări de modernizare TN în execuție

► TN km 107+444, între stațiile Sinia și Lugoj

Lucrări de întreținere/reparații finalizate:

► refacție totală între stațiile Vălişoara – Caransebeş, km 461+100 – 475+835

► aducere în parametri de siguranță, stopare infiltrații, refacere zone degradate tunel Bănița, între stațiile Merișor – Bănița, km 66+660-67+275 (Fir II)

► reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Topolovăț – Chizătău, km 535+900 – 539+112

► reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Topolovăț – Recaș, km 544+700 – 545+300

► reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Săcălaz – Cărpiniș, km 586+280 – 588+200

► decolmatare 14 albii la poduri și podețe între stațiile Teregova – Armeniș, Vălișoara – Valea Timișului, Simeria – Livezeni, Subcetare – Băiești, Băiești – Pui, Pui –  Baru Mare, Baru Mare – Crivadia, Dobra – Holdea, Iscroni- Vulcan și în stațiile Simeria Triaj, Băiești

► lucrări de detensionare și buraje de întreținere pentru punere în siguranță a căii fără joante – L1 Caransebeș  L2 Lugoj, L3 Timișoara, L5 Deva, L8 Arad, L9 Simeria

► înlocuire bretea, TDJ, montare aparate de cale pe traverse de beton, înlocuire traverse lemn, înlocuire dale la TN, buraje în Stația Pui, cap X, km 44+100 – 44+600“, se arată într-un comunicat de presă.

Timișoara: lucrările la Gara de Nord avansează – progresul fizic este de 61% – proiectul costă 21 de milioane

CFR Infrastructură informează că în momentul de față continuă lucrările de modernizare și reabilitare a clădirii stației CFR Timișoara Nord. “𝐿𝑢𝑐𝑟𝑎̆𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑒 𝑎𝑓𝑙𝑎̆ 𝑖̂𝑛𝑡𝑟-𝑢𝑛 𝑝𝑟𝑜𝑔𝑟𝑒𝑠 𝑑𝑒 𝑒𝑥𝑒𝑐𝑢𝑡̦𝑖𝑒 𝑑𝑒 61%, 𝑒𝑥𝑒𝑐𝑢𝑡𝑎̂𝑛𝑑𝑢-𝑠𝑒…

Recomandările noastre

Cele mai citite articole