Timișoara: licitația pentru construcția Centurii de Vest este blocată de contestații – termen la Curtea de Apel la finalul lunii octombrie

Licitația pentru construcția Centrii de Vest a Timișoarei este blocată de contestații.

Potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, se așteaptă o decizie a instanței în privința procedurii.

La finalul lunii este termen la Curtea de Apel. Așteptăm decizia Curții , dar haideți să vedem sentința instanței pentru acest drum care ava avea la patru benzi. Mi-aș dori să se semneze acest contract cât încă sunt în funcție la Ministerul Transporturilor pentru ca am ținut să se întâmple acest proiect”, a declarat, sâmbătă, Sorin Grindeanu.

CNAIR a desemnat pe 29 iulie, câștigătorul licitației pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest, în lungime de 13,9 km.

Este vorba despre antreprenorul turc NUROL INSAAT VE TICARET AS.

Licitația a fost contestată de asocierea ARL Cluj – Strabag, care construiește descărcarea de pe autostradă de la Sânandrei, alături de o altă societate din Oradea, iar acum proiectul a ajuns în instanță.

Noul drum național va avea 4 benzi (câte două pe sens), iar pe traseul lui vor fi construite inclusiv 4 noduri rutiere, două pasaje și un pod: Nod rutier la intersecția cu DN69 (E671) și cu Drumul Național Centura Timișoara (DNCT), Nod rutier la intersecția cu DN6, Nod rutier la intersecția cu DN59A, Nod rutier la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30), Pasaj peste DN59 și peste linia CF100 (750 m), Pasaj peste DN6 și linia CF133 (450 m), Pod peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (450 m).

Construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest are o valoare de 1,41 miliarde de lei (fără TVA), o durată de maximum 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) și va asigura legătura între actuala centură a municipiului (Timișoara Nord) și Varianta de Ocolire Timișoara Sud.

Contractul este finanțat prin Programul Transport 2021-2027 (PT).

Recomandările noastre

Cele mai citite articole