Timișoara: program special la Direcția de Evidență a Persoanelor pentru alegerile parlamentare pentru eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.

Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, programul de lucru va fi următorul:

  • Sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00
  • Duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00

În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:

  Data depunerii cererilor la ghișeu:  Data eliberării:
25.11.202427.11.2024
26.11.202428.11.2024
27.11.202429.11.2024
28.11.202430.11.2024
29.11.2024 30.11.2024 01.12.202401.12.2024

În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri. Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro, a transmis municipalitatea.

Horticultura S.A. face angajări

S.C Horticultura S.A. caută oameni care doresc să se alăture echipei în toate activitățile ce țin de organizarea și aranjarea spațiilor verzi. Posturile disponibile: Muncitori necalificați – 15 posturi Dulgher-…

Recomandările noastre

Cele mai citite articole