Timișoara 2023 – Ogilvy România preia comunicarea strategică și creativă a Capitalei Culturale Europene – nu se știe pe câți bani sau cine a organizat concursul de proiecte

Ogilvy România anunță câștigarea pitch-ului de comunicare strategică și de media (prin agenția Mindshare) pentru cea mai importantă mișcare culturală a anului, Programul Cultural Național Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023.      

Sub conceptul umbrelă Timișoara oraș liber, spirit liber, agenția este onorată să construiască comunicarea strategică și creativă pentru unul dintre cele mai complexe programe culturale, la nivel european, Timișoara devenind, astfel, un ambasador al României, la nivel internațional, scris iqads.ro.

„Pentru noi, programul Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023 a fost din prima secundă un proiect altfel. Nota relațiilor personale și colective pe care le avem cu Timișoara ne-a obligat la un discurs credibil, puternic, care nu îți rămâne indiferent. Astfel, ideea noastră transpune creativ ethosul unui oraș care nu s-a mulțumit niciodată cu norma, care a fost punct de start pentru idei noi, transformatoare. Am apelat la execuții complete, rotunde, care vorbesc împreună și separat despre spiritul unui oraș pe care îl iubim cu toții.”,Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.

”Dată fiind importanța strategică a proiectului Capitalei Europene a Culturii 2023 pentru România și pentru Europa, Timișoara avea nevoie de un partener profesionist, cu experiență și reputație, care să realizeze strategia de comunicare și procesul creativ al acestui proiect la standarde pe măsură. Suntem încrezători că vom face cunoscut proiectul Timișoara-Capitală Europeană a Culturii 2023 pe plan intern și internațional și că el va genera externalități socio-economice pozitive pentru comunitatea noastră.”, Ovidiu Megan, Director Executiv Asociația Timișoara 2023-Capitală Europeană a Culturii.

Misiunea Ogilvy România la Timișoara începe “bine“.

Astfel, niciuna dintre entitățile publice implicate în organizarea Capitalei Culturale Europene – Ministerul Culturii, Primăria Timișoara, Asociația TM2023 sau Consiliul Județean – nu au informat nimic despre organizarea vreunui “pitch de comunicare“, deci nu au comunicat nimic nici despre cine a câștigat “pitch-ul“.

În aceste condiții nu se știe momentan nimic despre cine este organizatorul “pitch-ului“, de unde vin fondurile sau ce sumă va fi investită în acest serviciu, informații obligatorii având în vedere că vorbim de fonduri publice și nu private.

Potrivit site-ului propriu, Asociația TM2023 are la acest moment 12 angajați/colaboratori pentru comunicare, în frunte cu directorul de comunicare, Oltea Zambori și directorul de creație Elena Aronoaie-Adorian.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole