Timiș: se lucrează la reabilitarea căii ferate dintre Lugoj și Timișoara Est – se execută fundații pentru peroane, iar la podul peste Timiș, lucrările sunt în derulare în zona pilei nr.1

Primul șantier de pe tronsonul Caransebeș – Timișoara – Arad este deschis la ora actuală pe Lotul 2 Lugoj – Timișoara Est, care are în prezent o lungime totală de 54,13 km de linie simplă, iar la finalul lucrărilor de modernizare, prin dublarea căii ferate pe întreaga distanță, tronsonul Lugoj și Timișoara Est va avea o lungime totală de linie simplă desfășurată de circa 108 km.

Lucrările de modernizare ale infrastructurii feroviare pe lotul Lugoj -Timișoara Est, au fost demarate de constructorul FCC CONSTRUCCION, în vederea îmbunătățirii rețelei feroviare existente, inclusiv creșterea capacității, reducerea timpului de călătorie și îmbunătățirea serviciilor pentru călători. În acest moment se execută lucrări de desfrișare a vegetației și de amenajare a drumurilor tehnologice, în stațiile Topolovățu Mare, Recaș, Lugoj și Remetea Mare, de demontare a firului de contact și cadrul șină-traverse pe anumite linii, fără implicații în circulația trenurilor, se execută fundații pentru peroane, iar la podul peste Timiș, lucrările sunt în derulare în zona pilei nr. 1“, a transmis CFR Infrastructură Timișoara.

Tronsonul de cale ferată Caransebeș – Timișoara – Arad (162,19 km) va fi modernizat în cadrul celor 4 loturi delimitate geografic, la ora actuală fiind emise autorizații de construire (etapa I) pentru LOTURILE 2,3, și 4:

– Lotul 1 Caransebeș – Lugoj (39,56 km) – 1,34 MLD lei, fără TVA – etapa de proiectare

– Lotul 2 Lugoj – Timișoara Est (54,13 km) – 1,91 MLD lei, fără TVA (proiectare și execuție)

– Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj (13,86 km) – 1,44 MLD lei, fără TVA (proiectare și execuție)

– Lotul 4 Ronaț Triaj – Arad (54,86 km) – 2,18 MLD lei, fără TVA (proiectare și execuție)

Recomandările noastre

Cele mai citite articole