Timiș: compania Drumuri și Poduri Banat anunță că a finalizat înainte de termen zeci de lucrări de asfaltare pe drumurile din vest – societatea deține 3 stații de asfalt, 2 stații de betoane și o flotă de sute de camioane

Stațiile de asfalt ale companiei Drumuri și Poduri Banat își arată primele rezultate, la câteva luni de la inaugurare, zeci de lucrări fiind anunțate la final înainte de termen.

Este vorba despre  DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara și autostrada A1 Nădlac – Margina – limita de județ Sibiu.

Dacă în primul caz au fost finalizate lucrările de frezare și așternere covor asfaltic pe DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, în cel de-al doilea, compania a finalizat lucrările de întreținere curentă pe timp de vară a părții carosabile, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare pe sectoarele de drum de pe Autostrada A1 porțiunile Remetea Mare – Nădlac, A1 Ilia – Remeta și A1 Cunta – Ilia. Suprafața totală aflată în lucru a fost de 105.000 mp, cu o valoare a lucrărilor de 12.200.000 lei, în primul caz, respectiv suprafața totală a lucrărilor a fost de 66.500 mp, iar valoarea lucrărilor este de 14.320.000 lei, în cel de-al, doilea caz“, arată societatea.  

Compania Drumuri și Poduri Banat a devenit lider și pe piața construcțiilor din Banat, deținând 3 stații de asfalt, 2 stații de betoane, cariere, balastiere, laborator de încercări în construcții, o flotă de camioane și utilaje de construcții de ultimă generație.

Întreținere curentă pe timp de vară a părții carosabile, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare tasări, plombări și eliminări gropi.

Acestea sunt lucrările pe care compania Drumuri și Poduri Banat le-a predat în avans față de perioada contractuală în cazul a două lucrări recente care au vizat DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, și autostrada A1 Nădlac – Margina – limita de județ Sibiu.

Astfel, cel mai mare furnizor de asfalt din regiune, compania Drumuri și Poduri Banat începe să bifeze rezultatele scontate după inaugurarea – în urmă cu două luni – a stației de beton de la Sânandrei.

DPB a finalizat în această perioadă lucrările de frezare și așternere covor asfaltic pe DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, acesta fiind, practic, drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara. Este vorba despre două porțiuni de drumuri – una în lungime de 8 kilometri și cea de-a doua în lungime de 6, 5 kilometri – pentru care finalizarea lucrărilor a fost devansată cu câteva zile”, a spus ing. Mihai Otiman din partea companiei Drumuri și Poduri Banat.

Suprafața totală aflată în lucru a fost de 105.000 mp, cu o valoare a lucrărilor de 12.200.000 lei.

O altă lucrare finalizată în același ritm de către compania Drumuri și Poduri Banat (DPB) sunt cele de pe autostrada A1 Nădlac – Margina – limita de județ Sibiu.

Tot înainte de termenul contractual au fost finalizate și lucrările de întreținere curentă pe timp de vară a părții carosabile, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare pe sectoarele de drum de pe Autostrada A1 porțiunile Remetea Mare – Nădlac, A1 Ilia – Remeta și A1 Cunta – Ilia. Suprafața totală a lucrărilor a fost de 66.500 mp, fiind vizate tasări, plombări și eliminări gropi, iar valoare lucrărilor este de 14.320.000 lei“, a mai spus sursa citată.

Recomandările noastre

Cele mai citite articole