Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, prezent, sâmbătă, într-o vizită de lucru pe șantierul “tunelurilor pentru urși“ de la Margina și pe lucrările de reabilitare a căii ferate Lugoj-Timișoara Est, dar și la depunerea jurământului de către noul primar al Lugojului, Călin, Dobra l-a criticat pe cel care a condus acest minister înaintea lui, Cătălin Drulă (USR), afirmând că acesta îşi doreşte un al treilea mandat de parlamentar de Timiş, fiind ”paraşutat” pe listele USR Timiş cu candidaţi la Camera Deputaţilor, Drulă nefiind din acest judeţ.
Mai mult, Sorin Grindeanu a fost că fostul șef al USR nu știe unde sunt anumite localități din Timiș după 8 ani de mandat, așa cum puteți citi AICI.
În replică, Cătălin Drulă susține prin intermediul unei postări pe Facebook, că în mandatul lui Sorin Grindeanu, “Comisia Europeană a constatat că procedurile de selecție de la licitații au fost viciate și politizate“ și că acesta “s-a făcut preș pentru Dragnea“ și de aceea reprezintă “rușinea Timișoarei la București“.
“Rușinea Timișoarei la București are un nume: Sorin Grindeanu. Nimeni nu va uita OUG13 și sutele de mii de români în stradă. Timișenii n-au uitat cine s-a făcut preș pentru Dragnea. Rușinea infrastructurii românești din Banat este porțiunea lipsă din autostrada A1 (Holdea-Margina) și are un nume mare scris pe ea: PSD. Miniștrii PSD ai transporturilor și premierii PSD (printre care și dl. Grindeanu) au încurcat și blocat acest proiect timp de 10 ani. Cu tot felul de scuze și idei penibile, cu acuzații despre urșii aduși de USR în păduri. După 10 ani, în 2021, eu am pus în PNRR finanțarea pentru acest proiect major cu tuneluri în lungime de aprox. 2 km. Din păcate, termenul de finalizare în interiorul PNRR (2026) pare deja compromis la cum s-a mișcat investiția în mandatul dlui. Grindeanu. În mandatul meu (de 4 ori mai scurt decât al dlui. Grindeanu, 8 luni vs. 35 luni) am rezolvat și rușinea de pe drumul DN68A Margina-Holdea, un drum care era plin de cratere, aproape inutilizabil și a fost adus la o stare decentă. Viitorul sector de Vest al Centurii Timișoarei va avea 4 benzi pentru că a fost semnat contractul de proiectare în mandatul meu. Am deblocat și sectorul de Sud care avea autorizații și avize lipsă, din păcate acolo, după cum și-a dorit dl. Grindeanu drumul are doar câte o bandă pe sens, rușinos pentru o metropolă europeană. Sunt bucuros că tot în PNRR am adus 1,8 miliarde de euro pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad. Și acolo lucrările se mișcă prea lent față de termenul de 2026. Progresul fizic al lucrărilor conform ultimei raportări CFR pe cele 4 loturi este rușinos: 0%; 9,5%, 1,1% și 1,2%. Cât despre dl. Grindeanu și PNRR: România pierde cel puțin 500 de milioane de euro din PNRR pentru că Sorin Grindeanu și-a numit politrucii în companiile din subordinea ministerului Transporturilor (CNAIR, Metrorex, CNIR și multe altele). Comisia Europeană a constatat că procedurile de selecție au fost viciate și politizate, adică exact la ce se pricepe dl. Grindeanu cel mai bine. Rușinos și iresponsabil. Banii românilor pierduți pentru ca sa aibă clientela de partid câte o sinecură. Eu stau cu capul sus în fața românilor pentru munca făcută. Cei care îi fură pe români de 35 de ani ar trebui să simtă rușinea de care vorbesc. Dacă ar avea-o“, a scris Cătălin Drulă.